Daar gaan we dan! - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Lindy Braak - WaarBenJij.nu Daar gaan we dan! - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Lindy Braak - WaarBenJij.nu

Daar gaan we dan!

Door: Lindy van den Braak

Blijf op de hoogte en volg Lindy

01 Februari 2014 | Nederland, Boxtel

Jaaaaaaaaa, eindelijk is het zo ver! morgenvroeg ga ik richting Schiphol om daar een mijn grote avontuurlijke droom te beginnen: ik ga stage lopen op Curaçao. Ik heb dit altijd al willen doen. Voorheen zei ik altijd dat ik naar het buitenland zou gaan om te werken in een animatieteam. Maar toen hoorde ik op school dat we op buitenlandse stage konden. Ik dacht meteen dit ga ik doen, super! Nu kon ik twee van mijn dromen combineren: naar het buitenland en juffrouw worden. Al snel had ik mijn reisgenoten gevonden en kon het regelen beginnen. Een hoop papieren, een huis, een auto, je kunt het zo gek niet bedenken. Maar het is me gelukt! Toen kwam het grootste probleem: mijn koffer. Dit heeft me echt bloed, zweet en tranen gekost om deze op gewicht te krijgen. Het gewicht schommelde alle kanten op. 6 kilo te veel, 3 kilo te veel, 2 kilo te veel. Heel veel mijn koffer doorspitten en diep nadenken wat ik dan toch heel misschien toch niet heel hard nodig heb. Maar ook dat is me gelukt!

Na die koffer kon ik me dan ook echt volop genieten van mijn afscheidsfeest. Met veel gelach, een paar tranen, EEN VIDEOBOODSCHAP VAN HENK DISSEL (je weet wel, die zanger) en heel veel lieve vrienden om me heen, kan ik me een gerust hard vertrekken. Genieten van het mooie weer, het strand, de zee, de terrasjes, de feestjes en natuurlijk van mijn stageperiode!

maaaaaar, vanavond nog het allerlaatste feestje met mijn vriendinnen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Boxtel

Lindy

Actief sinds 01 Feb. 2014
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 2543

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 02 Mei 2014

Mijn buitenlandse stage

Landen bezocht: